Du må være 18 år eller ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille varer hos oss.

Vår sortiment er i stadig utvikling, og vi tar forbehold om utsolgte varer og forsinkelser i leveranse fra våre produsenter.

Som regel varer som havner i kassa altid på lager.Om vi finner ut varen er utsolgt da gir vi beskjed så fort som mulig.

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert hos oss. Du kan likevel benytte deg av angrefristen dersom du ikke ønsker å beholde varen. Retur kostnader dekkes av kunde.

Dersom produktet har feil eller mangler byttes mot nyen. Vi dekker fraktkostnadene dersom varen har feil eller feil sending.

Melding om feil og mangler ved produktene kontakt oss fortløpende. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen.

Skrivefeil eller tekniske feil i produktinformasjon, pris og bilde kan forekomme.

Er du usikker om bilmodell,modell variant,årsmodell ta gjerne kontakt ved å sende e-mail info@bilstyling-as.no 

 

 

Priser:

Alle priser er inkludert moms og oppgitt i norske kroner. Tilbudspriser er kun gyldig i den tid de framkommer på nettsiden. Riktig pris vil alltid vises i handlekurven. NB! Frakt vil tilkomme.

Betale med kort:

Hele kjøpesummen betales via betalingstjenesten på vår nettside.Du kan handle med Visa,Mastercard,Maestro,Lønnskort VISA .

Vi er samarbeidspartner med NETS og TELLER.

Vi trekker ikke summen før varen er mottatt av kunde.Som regel trekkes summen uke etter varen ble mottatt.

Forskuddsbetaling :

Forskuddsbetaling er at du betaler før varen blir sendt.Du får faktura fortløpende via e-post.Når vi mottar beløpet på bankkonto sendes varen fortløpende.

Postoppkrav

Dersom du har valgt levering til postkontoret har du to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor etter pakkens ankommelse. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. Dersom du unnlater å hente pakken på postkontoret vil du motta en faktura for uavhentet forsendelse, dette for å dekke våre fraktkostnader tur/retur, og håndteringskostnader minst kr.350 ,om  du har valgt vare som overstiger 120 cm kostnader blir minst kr.450 (jf. Angrerettloven § 5)

Leveransetid

Leveransetided oppgis i handlekurven under respektive fraktmetoder. Hvis en vare har avvikende leveransetid, oppgis det ved den respektive varen.Normalt leveres i 2-7 virke dager i Norge.

Hva gjelder for reklamasjon og garanti?

Ta kontakt med oss dersom du ønsker å returnere en vare på grunn av reklamasjon, vi står for eventuell returfrakt. Ved en eventuell tvist har vi som policy å følge beslutningene til Forbrukerrådet.

Returer

Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt,passer ikke til bilen din  eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller pakke, ikke som oppkrav.Ved bytte betaler vi for frakt av ny vare til dere.

Tilbakebetalingsplikt: 
Hvis du benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake din betaling senest 14 dager etter at vi har mottatt varen. Du må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer.

Angrefristen :

Angrefristen er på 14 dager. 
Du må gi beskjed inenn rimelig tid.Ved retur må angrefristskjema fylles ut og sendes med varen.Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen eller en vesentlig del av den.https://www.regjeringen.no/no/dokument/dep/bld/skjema/skjema-2/skjema-om-angrerett/id614564/

Angrefristen gjelder ikke hvis:
Varen er brukt. Dersom angrefristen skal benyttes må varen returneres i samme stand som du mottok den.

Når du benytter angreretten er du:
Ansvarlig for at varen er i samme forfatning som da du mottok den. Hvis varen skades eller blir borte på grunn av uforsiktig håndtering av deg, frafaller angreretten.

Garantier og service

BIL STYLLING AS gir 2 års begrenset garanti på alle produkter hvis ikke annet er angitt. Garantien innebærer at vi reparerer eller erstatter defekte produkter innen 2 år hvis produktet ikke er skadet på grunn av feil bruk. Som forbruker har du 2 års garanti hvis produktet hadde feil på leveringstidspunktet. Forbrukeren må returnere et defekt produkt innen rimelig tid etter at han/hun oppdager eller skulle ha oppdaget feilen.

 

Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.